Avstod golf i dag på grund av regn

Träffade Ann och Jan på byn och vi åt lunch hos Ahmet.

Vi pratade golf och vi pratade barn...

Ann och Jan´s yngste son Martin kom i går ner från en bestigning av Mont Blanc.

Hoppas få se bilder så småningom...

Letade lite på nätet och hittade några bilder från en annan expedition.









Ska bli kul att få se bilderna från Martins toppbestigning. De lär komma på webben så småningom.

Om vädret blir halvbra i morgon så blir det golf.
Jag behöver göra en topprestation innan första halvan av vår Eclectic a´la Ordovicium laddar för ett avgörande på sensommaren.

Just nu leder Jan med 10 Par och 2 Birdie. Nigel hoppade in sent men ligger redan tvåa på 8 Par och en Birdie.

Balkongbilder nyss:




Sommarlikt i alla fall när det är uppehåll.

Och jag ser en film jag hyrt på Konsum för 29:-







Nja. Men det var kul att se bilder från både Paris och Venedig.

En inte oäven film. Den får arton klappar av trettiosex möjliga från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0