Om ljud...

Jag hamnade i en diskussion på en annan blogg om vem som hade värsta och bästa högtalarna...
... någon hade blvit erbjuden 45 000 kr för sina högtalare för hemmabruk men vägrade sälja.

Jag har två urgamla och blytunga pyttesmå kompaktvariamter med ett förvånansvärt bra ljud långt ner i registret. Långt ner = basen.


Med liten högtalare menar jag stor som en hand...


... och tung som två par slalompjäxor...

Jag lägger in bilderna här eftersom jag inte kan lägga in bilder på den blogg där det diskuterades ljudprylar. Men nu kan jag länka hit, så om någon på den bloggen är intresserad så kan han se vad jag pratade om...

För övrigt är det betydligt mindre kallt nu. Bara minus 10 nu och lite lätt snöfall tidigare.


Det lätta snöfallet syns inte i bild, men för de som kan skilja på dis, dimmoln och mulet med nedebörd så kan det anas en och annan snöflinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0