Google Earth....

... blev påmind om att det finns när jag tidigare såg Stig-Arnes utprickning av Tjopptjopps segling dag för dag (just nu i dessa dagar).

Och blev påmind om att även Idre syns från rymden...


Om man zoomar in Idre så dyker det upp små fyrkanter som betyder att olika personer har lagt in egna bilder...

Mitt i chocken på Idre Fjäll finns två bilder som jag har lagt in.

Far och dotter ska åka med en rolig filmfotograf på plats i blågult längst ner till vänster i bild.


Jag tror att filmare Trond var mer orolig för att halka ner till bromsplanen än dotter och far.

Bilderna finns alltså sedan några år på Google Earth, och ytterligare några bilder.



Hittar man rätt och hittar en av mina bilder så hittar man resten av de jag lagt upp...


T ex den här på Hasse och Uffeb i samband med en avslutningstävling för ett par, tre, fyra? år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0