Myser i Strängnäs...

Ingen snö längre, en del blåst och som värst 10 plusgrader...

Men vad gör det när man har fullt upp med att umgås inomjus med kul barn och ett knippe (tre) barnbarn.


Per vilar i bakgrunden när Linus coachar Alva i ett nytt dataspel.

Igår hann jag skjutsa Per med flickvän Anna till Örebro som ville hälsa på i Örebro före en osäker resa till Sälen. Tåget från Örebro till Falun gick som det skulle, men ingen förbindelse med Mora efter stormen. Men nu är dom nog på plats i Sälen tillsammans med kompisar från Mora.

Det är nära till allt här nere, men imorgon eftermiddag drar jag vidare mot Idre via Örebro.
Och Idre känns långt bort.


Alva och pappa Johan spelar tillsammans...


Koncentrationen vibrerar i luften.

Smygtog också några bilder på Annas pysselrum.



Mycket grejer, men allt i god ordning.
Fattar inte hur hon hinner, men hon är jäteduktig på "Scrapbooking" och är flitigt engagerad som gästdesigner på olika bloggar med tips om hur man gör fantastiskt trevliga fotoalbum bland annat och med mera...  Kika in på Annas blogg... som numera heter My messy spot....

Det här julkortet som Anna tagit visar vilka härliga barnbarn jag träffat nu i mellandagarna...

Tuva, Alva och Linus.

När jag kommer hem ska jag skriva lite mer och visa en andra kul bilder från resan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0