Hockey...


Jag känner ett par trevliga personer som mår bra när det går bra för Brynäs...

Jag bryr mig inte så mycket, men visst är det kul.

Sedan många år är LHC det lag som jag följer...

Varför kan man undra?
Beror nog mest på att mina barn bodde och studerade där i några år, och att mitt första "riktiga" jobb var på SAAB i Linköping där jag ritade mätinstallationer till prototyper av Viggen. (och spelade innehockey på jobbet med ihopskrynklade och kasserade ritningar)

Jag har glömt att skicka SMS med grattis till Ove när Brynäs vunnit och legat i topp.

Vad som händer närmast struntar jag i, men när Brynäs blir utskåpade i Linköping den 20 december, eller vinner stort så ska jag låta Ove veta vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Ove Gustafsson

Ja, vi får se vem som skickar gladaste SMS:et 20/12 :)

2011-12-09 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0