Spelade 3 golfhål idag bland annat.

Gillar inte att jaga framförvarande i hasorna och klev därför av efter tre spelade hål eftersom mitt sällskap verkade ha bråttom. Men det berodde också på att jag hade suttit lite slarvigt innan och blivit öm i ryggen (eller stel)... 

Efter den lilla golfupplevelsen så promenerade jag lite på byn.

Auktion på onsdagar och där träffade jag Angela som just hade träffat Alf.

Snygg blus och snygg skjorta...


Jag promerarde vidare och såg två olika fordon med olika strömlinjeform vid ICA-parkeringen.

Besökte Njalla som jag inte besökt på länge

Utsikt från Njalla.


Jag åt det som står längst upp till vänster, men utan blodpalt och skirat smör. Fick mer av souvas och torrkött. Jätteläckert!


När jag tänker efter så glömde dom lingon, men det saknade jag absolut inte då.


Prisbelönt samerestaurang... även utan lingon är dom värda utmärkelsen.


Senare passerade jag auktionen som hade börjat samla folk


Lars-Olov var där och jag passade på att fråga honom om nya vinterkörningar i samarbete med AUDI. Jo ryktet talar sanning. I vinter blir det körning både på Idresjön och på flygfältet.
Många hundra gästnätter på Pernilla Wiberg Hotell.


Tittade senare in på Grillen för att kika på travhästar på TV. Micke var där av helt andra skäl.


Passade också på att agera lite Paparazzi när en känd sportkommentator var där och åt med sin flickvän. Nåja, jag kunde väl ha tagit en bild utan att smyga bakom fönstret eftersom jag träffat dom tidigare både på Grillen och golfbanan. Per F jobbar åt Viasat tror jag... 

Jag fick ett gäng pocketböcker av Angela tidigare idag

Nu är det lägg- och läsdags. Har inte bestämt vilken jag ska börja med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0