Noll golf idag, men lite annat...

Söndagsauktion på gården hemma hos Gunnar t ex...







Efter auktionsbesöket tog jag en liten tur till golfbanan, men avstod från spel, och fortsatte upp mot Idre Fjäll för att kika på byggnationen av ny Ostlift med tillhörande förlängd nedfart.

Men stoppskylten vid Ostparkeringen i kombination med att jag var för lat för att promenera, gjorde att jag bara tog bild på de nya liftstolparna på avstånd.


Jag tror personligen att det kan bli ett lyft för utförsåkningen på Idre Fjäll om logistiken fungerar...


Den nya topprestaurangen växer fram och blir väl också ett tillskott, men visst kommer jag att sakna det soliga lilla Ostkaféet nere i lä från kalla vindar på eftervintern.

Men det är kul att det händer saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0