Golf med Ann och Jan idag

Kul att komma "hem" och spela igen tyckte vi alla tre. Jag var i Trysil igår och Ann och Jan har varit i Åre och spelat både Åre och Klövsjö.

Vi hade en väldigt jämn match första nio, men på sista nio drog Jan ifrån.

Imorgon blir det nog golfvila inför tävlingarna på fredag och i helgen.

Tog inga golfbilder idag, men Heffe som hjälpte till att städa upp lite tog jag ett par bilder på.


Joakim tyckte att han skulle lämna kvisten till mig...


... och det gjorde han givetvis, men han fick tillbaka den utan att bli sur för det.

Imorgon ska jag först kanske ut till banan för att ta lite bilder när Pernilla Wiberg Invitational spelas, och senare ska gutgolfarna träffas för att gå igenom prispotten och planera lite inför finalen senare i september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0