Een aartig golf...

Jag fick spela med Angela och Inek från Holland.


Inek hade sondotter Judy med som Caddy under de första hålen.

Jag spelade inte över min förmåga - snarare tvärtom - men det var en härlig runda.


Angela ordnade så att jag också fick vara med på bild. Rutiga byxorna är tuffa, men jag borde nog ha en enfärgad tröja till de byxorna...

I pausen efter nio hål såg vi ett gäng som tränade inför sin runda

Suddig bild, men 20 personer i lika tröjor blir man ju nyfiken på...


Närbild på tävlingsdressen...

Jag frågade vem som var Big-T och här pekades han ut.

Snygga byxor - nästan lika snygga som mina... ;-)


Men vi spelade vidare och då och då fick vi vänta så att det fanns tid att plocka fram kameran.

Een heerlijk golfdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0