Dagens golf

Spelade med Nigel och Alf.

Nigel spelade väldigt bra första nio hålen (22 poäng trots att han streckade hål 7).

Nigel filmade mitt utslag på hål 6, så där fick jag något att studera...

















Tja vad säger man, en alldeles för lång tröja, men en drive mitt i fairway som är fyrtio meter kortare än man skulle önska...

När vi kom in efter nio spelade hål såg vi ryggen på Jan som var på väg ut på hål 1, så vi tog en tur upp och hälsade och tog familjebilden som jag missade igår på grund av dåliga batterier i kameran.


Nigel fick vara med på bilden. I mitten Ann flankerad av Jan på sin högra sida och på andra sidan Johan och Martin i nämnd ordning.

Vi gick på hål 10 några minuter senare och räknade med att möta dom en gång till i korsningen framför hål 17. Och mycket riktigt, efter att vi tagit två minuters fotopaus på tee, så kom dom glatt strävande uppför "Lilla Mördarbacken"...


Nigel och Alf väntar på mötet...


... och här kommer dom...

Vi spelade en Bästboll Match mellan Nord och Syd även idag, men hur det gick vet jag inte än.
Men Nord var tack vare Nigel 5 upp efter 9 hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0