Restaurangjobb i går...

Alf och jag hjälpte Egon med att riva upp en bit golv och bära ut skräp



Kina dök också upp och målade panel i en härligt varmgrå färg



Så småningom dök även John upp med en släpkärra


Jag hjälpte till att lasta och tömma första lasset, men därefter avvek jag på grund av vek rygg.
Jag tror att John, Alf och Lennart körde totalt tre lass till återvinningen...

Jag gjorde ett besök i Arnes ateljé för jobbet på golfbanan.
Tre roliga figurer som ser ut att kunna bli en härlig porträttsamling...







Härliga färger och mycket uttrycksfull humor i Arnes målningar.

Efter golfbanejobbet så tittade jag in hos Pia i Bod Annorlunda


Här finns nästan allt man kan behöva och mycket mer...





Jag har lovat Pia att samla ihop ett antal teckningar och akvareller som kanske kan vara intressanta att visa upp - och kanske sälja, i stället för att dom ligger och tar plats i lådor och skåp hemma hos mig... då kanske jag får plats och lust att börja teckna och måla igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0