Först golfbanan därefter vårdcentralen i Särna...

Nåja det hände ingen olycka. Jag har inte lyft en golfklubba sedan i höstas.
Men lite ryggproblem (på grund av alltför lite skidåkning i vinter?) gjorde att jag bokade tid hos läkare innan jag kontaktar Lena eller Inga-Lill för att fixa en jobbig morgonrygg.

Det enda nya från golfbanan är att vi nu kommer att få riktiga bollar på rangen från TaylorMade.

För övrigt hörde jag rykten om att det snart ska startas en behövlig bevattning på banan.
Och om det inte finns lokal tjäle som stökar till det så borde bevattningen kunna köras igång tidigt i år.

Min rygg behöver nog både gymnastik och en del knäck och bryt och annat... tjälen går inte ur lika fort nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: alf s

Bra at du har tatt fatt i ryggproblemet, Ulf. Det hadde blitt ille med en sommer uten golf, tror du ikke? Håper å se deg på rangen snart.



2011-04-28 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0