Vilade ryggen idag...

... och det var nog bra att det stundtals regnade häftigt. Annars hade jag nog spelat nog spelat några hål trots en öm rygg.

Men det var många tappra ute trots vädret. Några kom in precis när regnet började bli elakt häftigt.

Bland andra Mats och Anders Lie med kompisar
Och jag fick ett trepack bollar av Mats.


Tack Mats!
De jag fick förra året är försvunna i skog eller myr.
Den här gången kommer jag att spara en till min samling, och hålla de andra två i spel under resten av säsongen - minst.

Ett kul gäng från Västerås med omnejd som återkommer.

Jag hade inte kameran med mig, men hittade den här bilden från 2009...

En gediget avslagen rot från Idrefjällens golfbana. Jag frågade var den fanns nu, och det visade sig att han hade glömt den kvar hemma i garaget...

Lycka till imorgon alla glada golfare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0