Regn i byn och snö på fjället...

... så idag blev det ingen golf.

Men jag roade mig med att titta tillbaka i bloggarkivet för att se bilder från tidigare avslutningstävlingar på Idreflällens GK.


Det här collaget är från prisutdelning och avslutning 2006.

Vilka som vann minns jag inte. Men jag minns vilka som vann 2007.

På bilden längst ned till höger fyrar Anders av en Birdieraket efter min Birdie på hål 16.
Vi hade kraftigt framflyttade tee på hål 16 (uppe före sista kullen till vänster).  Så med hjälp av Drivern och uppeggad boll så var Havet inte i spel.


Det var Anders S, Ingrid S och jag som vann tävlingen.

Och några bilder från 2008...


Jag spelade i lag med Åse och Göran.


Anders fokuserar bättre än min kamera...

Och efter att tävlingsledningen haft problem med att räkna ut vilket lag som vann så blev det lottdragning ur Tronds huvudbonad (headcover).



... och ensam vinnare blev...


Åse vann ett års fritt medlemskap, och menade att det var maken Gudmund som var vinnare, eftersom det är han som betalar medlemskapet.

Hoppas att vi slipper snö eller regn när vi imorgon ska genomföra årets avslutningstävling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0