Golfledig dag men fler bilder från gårdagen...

Fotografen eller kameran krånglade och åstadkom mest mycket suddiga bilder...

Men här kommer några bilder ändå. Även om de är suddiga så är det minnen från årets golftävling i samband med Dansbandshelgen på Idre Fjäll.

Alf och jag fixade en 54:de plats, så vi kom inte sist. Men det gjorde de vi spelade med.

Några bilder utan kommentarer...










Kul farbror som dök upp när jag skulle fotografera två glada pristagare i det trevliga tjejgänget.




Men den här bilden kräver en kommentar. Trond som prisutdelare är värd startavgiften...
Det var ont om tid, så han kunde inte berätta mer än ett par golfhistorier.




Vill inte avslöja vilken av Tronds olika golfhistorier det handlade om, men den slutade trevligt för alla medspelare i den bollen...

Och när det gäller suddiga bilder så vill jag också visa den här...

Så här suddigt går det att fotografera när jag är bakom knappen på min kamera.
Men att det var glada miner går nog fram ändå.

Jag funderar på att gå i någon sorts terapi för mitt kamerproblem. Eller skaffa en ny kamerapartner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0