Elisabeth avtackades..

... och Fredrik berättade övertygande om framtiden.
Jag tog bilder men inget fastnade i kameran. Minneskortet var tydligen knökfullt.

Som jag ser det så kan vi bara hoppas på att det blir frodigt grönt på banan tidigt nästa år och att vi har en golfrestaurang.

Men strunt samma, imorgon och några veckor till kan det bli kul golf.

Kanske till och med en "Cross country"med flera spelare. Vi spelar banan som två hål.
Startar på ettan och hålar ut på häl 6. Peggar upp på hål 7 och hålar ut på hål 12.

Två hål alltså.
Jag minns inte vad vi hade för resultat de gånger vi spelade, men jag kan gissa att det handlar om Par 12 ut och Par 14 hem... och jag har inte varit i närheten av Par de få gånger jag provat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0