Väder och klimat...

Jag har suttit en stund vid datorn och läst och diskuterat väder och klimat men ett gäng kul typer.

Jag vill inte drabba er med hela virrvarret, men några exempel på vad det handlar om kanske kan vara kul.


Känner ni till News Mill?

Den här farbrorn skrev en artikel om att vi kan ta det lugnt.



Och på News Mill kan man uttrycka känslor för en artikel.



Jag svarade "uttråkad", men fattar inte riktigt frågan eftersom den var kopplad till en artikel som menade att vi inte behöver bry oss..

Men visst förstår jag att en klar majoritet blir arg över "Domedagsprofetior".
Dom behöver inte ens ha läst artikeln för att svara så.

Jag svarade uttråkad, men vad det betyder i förhållande till arg får någon psykolog fundera över.
Eller kanske den som uppfunit  "millandet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0