Kallt igen...


Ser ni halvmånen i trädtopparna mitt i bild?

Nej det är inte månen, det är kondensstrimman efter ett trafikflygplan som nyss ändrat kurs.

Jag åt en korv och läste tidningen på Grillen...

Ahmeds bror tittar fram..


Jag var inte ensam gäst. Micke var där med sambo och två trevliga småttingar.

Och Mora Tidning...
 
Sanna Tidstrand från Sörsjön har jag träffat när det varit Speed Ski i Chocken på Idre Fjäll.


Jordi Arkö träffade jag ofta när vi jobbade med att utveckla affärsidéer i Moras byar.

Efter besöket på Grillen tänkte jag besöka Pia på Bod Annorlunda och ta lite bilder.

.. men Pia hade nyss låst och var på väg hem.

Det får bli ett besök vid ett senare tillfälle. Kanske i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0