Bod Annorlunda i Idre...

... jag var där i går, men Pia låste just och skulle gå hem.



Men idag var jag där och tog lite bilder och pratade om böcker och akvareller...

Vid första besöket blev bilderna suddiga...

... så jag gick hem och värmde kameran med en varmluftspistol. Jag har ju fått för mig att det är fukt i linssystemet som spökar...

Men vid andra besöket blev dom lika suddiga...
  
.. inte lika störande i ett midre format, men usch vad tråkigt.

När jag senare åt en korv på Grillen så tog jag en bild på en iskall GB-gubbe

Och den blev inte alls så suddig.

Inte heller den den fina Forden i fint begynnande snötäcke...

Jag får väl göra ett nytt försök med bilder från Bod Annorlunda, eller skaffa en annan kamera...

... eller ge sjutton i kameran och börja teckna och måla själv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0