Annons...

Bra SAAB säljes billigt till en svetskunnig.


Nu har jag lagt in en annons på ett ställe som heter Bildelsbasen. Den syns inte där just nu, men dyker väl upp inom ett par dagar.
Rättelse:
Sidan heter:
BegTorget.se och annonsen är inne nu.

För den som vill hinna före så kan jag berätta att bilen behöver en del svetsjobb vid infästningen av undre länkarmarna i framvagnen. I övrigt är den i bra skick trots sina många mil.
Kanonfin motor (bytte topplockspackning för ett par år sedan) perfekt växellåda (automat), bra bromsar och i övrigt rostfri förutom en del rost i vänster framdörr. Fina sommarhjul. Ny dragkrok och ny bakre ljuddämpare.

Begärt pris 2 800 kr, men eftersom jag är van att göra snabba affärer när jag hittar en nöjd kund så kan det finnas en liten, liten prutmån... men det beror mer på hur trevlig kunden är än på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0