Lite träning idag inför morgondagens landskampsrepris..

Erling och jag spelade 12 hål i skön värme på 17-18 grader och utan regn.

Det gick lite si och så, men annat ska det bli imorgon...
Jag tror att England/Norge med Nigel och Alf är sugna på revansch.

Bettan var på plats och stökade omkring med förberedelser inför öppningen på lördag.
Så Erling och jag kunde ta en paus efter nio hål med kaffe och kanelbulle. Bra service tycker jag.

Efter nio hål ledde jag med två slag, men nu på hål 10 känner Erling att han kan plocka in ett par slag efter en bra drive...

Och visst gjorde han det. Inför hål 12 låg vi lika, men när Erling laddade på tee med att studera tomtområdet vid sidan av banan så anade jag att jag hade en chans att vinna.

Han tittar alltså inte efter sin boll. Han förbereder sitt utslag...
Och efter den förberedelsen vann jag med ett slag bättre.  :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0