"Landskamp" igen...

Den här gången var det spännande ända in i det sista, men Sverige vann med 2/0 efter att vi varit bara 1 upp effter hål 15 med lyckades dela både 16 och 17 och vinna hål 18.

Idag var det lite mer folk på banan och vi släppte igenom 3 tvåbollar och 1 treboll under vår runda.

Ett par bilder från hål 7 där Erling och Nigel har lagt upp för ett lagom tredjeslag till green.





Erling tyckte att han hade spelat dåligt och trodde att det var jag ensam som stod för hemmasegern, men när jag kom hem kikade jag i scorekortet eftersom jag hade en stark känsla av att vi vunnit på bra Teamwork....

Mycket riktigt.

Erling bidrog med 4 vunna och 3 delade hål och jag bidrog med 4 vunna och 3 delade hål...
På ett av de vunna hålen hade Erling och jag samma resultat.

Ingen av oss fyra spelade drömgolf, men jag var minst dålig (hade minst otur) och vann både inividuellt Slag och Köpenhamnaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0