Golfmatch mot Erling idag

Härligt väder och som vanligt spännande golf...

Erling var 2 upp efter åtta hål, och det dröjde ända till hål 14 innan jag hade tagit ledningen och var 1 upp. Vi delade hål 15 och 16, men på hål 17 avgjorde jag och vann alltså med 2/1.

Därefter hade vi en liten extratävling på hål 18, men den delade vi på Bogey för båda.

Jag träffade två bloggläsare från Köln också...

Anette, Marko och den lilla ettåriga vovven Lilly.

Dom har fritidshus på andra sidan Idresjön sedan åtta år tillbaka och gick golfkurs i Idre för två år sedan. 

Kul att UffeBlogg är internationell...

På hemvägen från banan stod ett gäng får i skuggan under en stor gran.
Erling bromsade in så att jag kunde ta en bild.

Trevliga krabater och en del svarta får fanns det i gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0