Banvärdsreseidé...

Mitt förslag med golf i Idre och middag, kul umgänge och övernattning på Knappgården tycks inte fungera på grund av kalendern för de olika inblandade.

Men nu har jag en annan idé.

Och eftersom den skulle kunna inkludera fler än Banvärdar så skriver jag om den här först.
Någon i klubben kanske läser och kan föra idén vidare...

Golfresa till Mariefredstrakten med besök på Grafikens hus med Picassoutställning, golf på Gripsholms eller Strängnäs golfbana.
Vidbynäs vore naturligtvis roligast, men ganska dyrt.

Det finns ett jättetrevligt vandrarhem utanför Strängnäs som kan ordna billig övernattning.

Man kunde ju ordna en gruppresa där Idrefjällens Buss & Taxi erbjuder ett kanonpris för transporten t o r.

Jag kan nog förhandla fram ett bra pris om vi blir ett antal seriöst intresserade.
Någon lämplig dag i juni.

Hör av er till mig om ni är intresserade.
Trackback
RSS 2.0