Lunch på Njalla, älgar och några golfslag...

Efter en god lunch på Njalla åkte Erling och jag ut till golfbanan.

Mattias erbjöd fläskgryta med purjolök, eller prinskorv med senapssås och kokt eller stekt potatis.


Läckert som vanligt med ett välfyllt salladsbord.

När jag väntade på Erling som hämtade en golfklubba så tog jag en bild ner mot Konsum och kyrkan.


På väg ut till golfbanan hade vi två älgar på vägen och en i slyn nedanför vägen.


Jag steg ur bilen och kunde gå ganska nära innan dom flyttade på sig.


På rangen hade snötäcket fyllts på med några decimeter sedan sist...

Och nu slog Erling draw hela tiden... ska nog försöka se till att han hookar hela sommaren..  ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt Berger

Kul att se på bilderna av älgarna. Jag har flera älgar och rådjur som vi matar hemma på vår gård.Vi har massor med snö, har aldrig sett så mycket som nu.

2010-03-02 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0