Ett kort besök på golfbanan och skidor på TV

En "rangevovve" vid namn Vicky hade varit på rangen och pulsat efter några bollar som låg ovanpå en tunn skare...


Och någon annan hade kört snöskoter på banan.


Senvinterns "övningsområde" i skogen bredvid rangen börjar tina fram.


Och under Skidspelen i Falun snöar det rejält..


Charlotte Kalla åkte jaktstarten snabbast av alla, men nådde inte fram till Marit och Justina...


Nu blir det mer skidor på TV och mest spännande blir att följa hur Hellner ska lyckas...

Kommentarer
Postat av: Anonym

På uppdrag av våran nya course manager var jag ute och kollade greener en dag inför säsongen, vi var nyfikna på att kolla bla, 1: ans green därför åkte jag över 18. Annars åkte jag bara efter vägarna. // Banarbetare.

2010-03-22 @ 21:27:22
Postat av: UffeB

Hej!



Jag såg att du hälsade men kände inte igen dig med full mundering.



Men jag sa till Erling att det troligen var en banarbetare som var ute och gjorde en tidig koll på läget.



Och vad gör ett enkelt skoterspår för skada? Inte ett skvatt.

2010-03-22 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0