Vackert väder, skolavslutning och kul golf.

Och beslut om att Systembolaget ska öppna butik i Idre.

Skolavslutningen fick jag se av en slump när jag väntade på Erling utanför Shell.




Härligt väder inför ett härligt sommarlov.

Jag spelade nio hål med Sten-Ove och Erling och därefter nio hål med Håkan och Erling.

Här tittar Håkan och Erling långt efter min drive på hål 18... ;-)


Efter en bit mat spelade jag nio hål till med Ann och Jan.


Jan fick ett ospelbart läge på hål 13


Att tvingas droppa i skogen är inte kul, men det fanns inga andra alternativ med det läget

 
Men Jan löste det bra och skickade iväg både boll och en skopa torr jord...

Imorgon blir det golf igen vid ungefär halv elva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0