Trångt på banan idag, men jag fick plats i en tvåboll

Det fanns plats i en tvåboll klockan två, men därefter fanns ingen tid före klockan tre på eftermiddagen. Jag ringde Erling för att tipsa om tiden, men han var inte hemma.

Jag spelade tillsammans med Cognachunden Bisquit, Anne och Trond.


Herr Bisquit


Trond och Anne som var lika glada hela tiden.

Jag fick ett märkligt läge för min boll på hål 7

Andraslaget på hål 7 rullade in på bron i bäckhörnet till höger med c:a 115 meter kvar till green. Och green ligger rakt till höger i bilden...

Jag antog att bron inte räknas som vattenhinder och droppade bakåt i flagglinjen.

Men det blev ingen succé ändå. Ett alltför kort inspel mot green, en duffad lobb och treputt...

På hål 10 hade jag en enkel Birdieputt

Vi hade en intressant blåst på banan vilket syns på flaggan.
Men det blev ett Par.

Och en Birdie på hål 12 i medvinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0