KM imorgon...

För första gången så avstår jag KM i herrklassen och ställer bara upp i poängbogeyklassen.

Jag har alltid ställt upp i herrklassen tidigare för att det var kul att spela en tävling i tre ronder under två dagar. Inte för att jag någonsin haft en chans att placera mig bra i scratchspel, men det är kul att spela med de bästa i klubben.

Men i år är det bara två ronder. Och dessutom ser det ut att bli en regnig dag.

Den senaste väderprognosen från yr.no ser bättre ut än den jag tittade på igår, men jag spelar ändå bara poängbogeytävlingen på eftermiddagen (tror jag..)

Eftersom det blev 29 deltagare efter mitt avhopp så kanske jag kan fylla upp en treboll om jag anmäler mig sent...

Nu har jag i alla fall sommardäck på bilen och kan ta mig till banan på egen hand.

Och på söndag eftermiddag blir det en spännande scrambletävling.

På måndag fortsätter nog kanelbullekampen mellan Idre och övriga Sverige...
Idre är två bullar ned efter 54 hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0