Några bilder från dagens tävling...

Stråkens El, Sporthotellet och idrefjällens Buss & Taxi arrangerar.



Som vanligt härligt väder


Jag spelade i lag med Anders, Jan och Lars.


Tävlingen är riktigt kul eftersom man spelar fyrbollar i olika lagkombinationer och individuellt med speciella regler på några hål. Som här på hål 10 där man måste kasta bollen en gång för att få poäng. Anders kastar för flaggan.

Jag höll på att kasta i en Birdie. När jag tänker efter så gjorde jag nog en Birdie på hålet eftersom kastet inte räknades som slag...


På hål 13 blev det lite folksamling


Jonas och Robert var ute och jobbade på banan och fick se en del lyckade och misslyckade utslag.


ICA-Micke visade hur man svingar en golfklubba


Rättelse! Bollen bakom hann också kämpa sig uppför backen innan vi slog ut. Ella-Greta, Emelie, Gunnar och Mari tillsammans med en Snöåspelare i snygg keps...


Jag fick också vara med på bild. Anders lånade min kamera på hål 17.

Inofficiell resultatlista

Jesper i topp


... och jag kom inte sist...

Men nu har jag bråttom snart middag och prisutdelning på Sporthotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0