Banvärd och efter det 9 hål golfspel

Härligt väder ända fram till sextiden...

Träffade många gamla och nya vänner


Gun, Hans och Göran


Maj och Carina

Därefter gick Erling och Alf ut med två ungfomar med fritidshus i Grövelsjön.
Men bilden jag tog blev suddig, så den går inte att visa.

Efter den fyrbollen kom resten av de fem som var i sällskap med Maj och Carina.


Martin mitt i banan med ett järn


Benny mitt i banan med en hybrid


Allan lite till höger om mitten med en driver


Jocke hade golfkurs med en ny grupp. Stig-Arne är med


Malle och Norunn kom in efter 18 spelade hål just när jag avslutat jobbet som Banvärd och skulle ut på en egen niohålsrunda.


Jag spelade sista nio med Jan-Erik. Jag missade årets golfbild när vi var på green på hål 15.
Gänget framför oss tog en gruppbild vid tee på hål 16. Och dom gjorde det genom att ställa sig på knä nedanför gul tee med kameran på tee med tidinställning och ansiktena vända mot kameran.

Fyra knäböjande framför gult tee med halvvägshuset framför sig. Som i bön alltså... 

Men jag hann inte få fram kameran. Vi får se om jag lyckas få dom att göra om proceduren imorgon.
Jag vet att dom spelar då också. Då ska jag vara där med kameran...

Kommentarer
Postat av: Roger Hedlund

Hej Ulf



Din tv står hemma hos oss, den står under taket mellan garaget och förrådet. Den är inställd och klar för kabel-tv på byn.

Du kan hämta den vid tillfälle

Vi åker på semester idag så du får hämta den själv.



Mvh Roger vid frågor ring 070 5550251

2010-07-20 @ 10:20:39
Postat av: Uffeb

Nu är den hämtad och i drift.



Ville inte publicera meddelandet innan jag hämtat TV´n.



Hoppas att ni har en skön semester.

2010-07-25 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0