Banvärd idag, så det blev ingen golf.

Men jag försökte förbättra min 54 cm på Tronds flotte eftersom den lille guten Dan-Rickard fra Norge landat bollen 39 cm från flaggan...


Jag var väldigt nära, men ingen boll träffade flotten...

Senare träffade jag Per S som kunde berätta att en annan norrman fra Bergen hade det nya rekordet med 24 cm... Thomas L, ni vet... turgubbe... :-)

Men efter jobbet som Banvärd gjorde jag en runda på byn för att titta på alla bilar som rullade fram och tillbaka på Byvägen för att beskådas och röstas på...


Blandade bilder utan kommentarer
















Robert S rattar i en uppkäftig keps som matchar vindrutans vinkel perfekt...

Jag minglade runt lite och fick se Lasse Stefanz repa innan det var dags..


Och ute på marknaden med allt läckert godis träffade jag Stefan S med liten dotter.

Hon ville inte le framför min kamera. Hon bara tittade förvånat på mig och sa nej...

På Byvägen förekom en del "Burn outs" när jag var där. Men jag råkade vara på fel plats i stort sett varje gång det brändes gummi...


Att bilden är svart i hörnen beror på att optikskyddet ibland kärvar och bara öppnar en springa...

Men jag kan lova att det gjorts många mullriga repor på Byvägen medan jag suttit och redigerat de här bilderna... det hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0