476 trappsteg istället för golf idag...

Vilar mig i form till Stråkens, Sporthotellets och Idrefjällens Buss & Taxis roliga golftävling imorgon genom att vandra ner och upp från tvättstugan. (34 trappsteg enkel resa och 476 hittills).

Några bilder från samma tävling och trevliga middag 2008


Den gången var det samma ägare till Sporthotellet och Idrefjällens Buss & Taxi.

Leffe ler välkomnande i baren.


Trond spexar...


... och lagade underbart god mat.


Och dans blev det.

Det var 2008.

Några bilder från 2009


Jag spelade med Mats, Anders och Gunnar.


Större delen av personalen på Sporthotellet i bild med nye ägaren Peter tvåa från vänster.


Som synes var vädret lika underbart som det kommer att bli imorgon. Lisbeth ger Inge en rejäl kram, eller om det är tvärtom, och Anders står på tur...


Lennart och Mari trivdes med dagen och varandra


Och det blev full fart på dansgolvet


Den här bilden tog jag när jag var på hemväg. Som ni ser så var jag inte sist kvar.

Nu ska jag gå några ytterligare 68-stegsvändor till tvättstugan, smeta Voltaren på ryggen och käka pasta med läcker köttfärssås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0