Vår snart?

Jag sitter fortfarande och ser fram mot några härliga vinterveckor i skidbackarna. Snart är det som bäst. Rackarns bra redan nu, men som boende på orten så kan man kosta på sig att plocka körsbären ur vintertårtan.

Jordgubbar skulle kanske en del som inte spelar golf kalla det när man får de här tankarna..

Jag letade lite i arkivet av bilder och blev lite smått golfsugen...

Nybörjarkurs på gång 2008


"Skalman" jobbade som banvärd med cykel som transportmedel för att serva gästerna ute på banan.

Och man träffar många trevliga människor på en välbesökt golfbana. Ibland gamla bekanta.
 
T ex en kompis till min dotter från ungdomsåren i Venjan. Mariana (tror jag hon heter) med barn. Pappan blev inte med på bild eftersom han samtidigt laddade för en bra drive på hål 10.

Kommentarer
Postat av: Tävlingskommitén

Hejsan Uffe,

Ville bara meddela dig att du kan börja planera för sommaren nu.

Tävlingsprogrammet för 2010 ligger nu ute på golf.se med en viss reservation för vissa datum för externa tävlingar som vi ej fått verifierade än.

/Svinga lugnt

2010-01-28 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0