Laddar om...

Nu har jag kopplat in batterliladdaren efter flera dagars försiktig upptining av bilbatteriet. Efter flera veckor i minus 25 - 40 grader ville jag inte vara för "het på gröten".

Men det ser bra ut och det är i alla fall ingen kortslutning i batteriet, och det tar laddning på ett bra sätt.



Hälsade också på hemma hos Arne som laddar med nya målningar och utställning hemma i gäststugan på gården.


Nya spännande kvinnor, men också en del  ny jazzmusik på gång...



Arne och Angela bjöd på kaffe med läckert tilltugg, bland annat en god hemgjord citronmarmelad och olika ostar till pepparkakor och skorpor.

Jag titttade också in på Sporthotellet som nu har allt utom en spännande mosaik på plats i den nya toaletterna med dusch i bottenvåningen.

Ska snart ut och koppla loss batteriladdaren för idag så att jag kan stänga motorhuven helt utifall det blir snö i natt. Jag kan ju ändå bara ladda mindre än två timmar i taget eftersom det är timer på elstolpen. Annars kunde jag ha gjort ett smartare arrangemang med laddaren inne i kupén och motorhuven helt stängd. Vi får se om det blir ihållande snöfall imorgon. Då lär jag ordna det lite så på dagtid. Då kan jag ju ställa om timern lite då och då. Vilket inte är så kul nattetid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0