Laddar min Spyker-Saab nu...

... och då möttes jag av en överraskning.

När jag skulle ställa fram timern på elstolpen så visade den temperatur i stället för klockslag!
Minus 8 grader och det verkade ju stämma...

Efter diverse vippande på det som jag trodde var någon form av säkringar så fick jag stolpen att visa klockslag igen. Och nu lite mer likt den vintertid vi har nu. Den har ju tidigare visat sommartid året om, tror jag.

Hur som helst så klickade stolpen igång igen och laddaren fyller batteriet i min Spyker-Saab med 3 ampere i timmen just nu.


Den mattglänsande lättmetallen i ventilkåpa och insugningspaketet ser lite smutsigt ut, men det är frostbeläggningen som ger det intrycket.

Och när jag ändå var ute i markhöjd så tog jag en bild från parkeringen. Som omväxling till alla tjatiga balkongbilder.

Det klarnar upp till kvällen.

Bilden togs ungefär klockan 16.

Måste lägga det på minnet så att jag vet när jag ska gå ner och ställa fram timern till batteriladdaren.
Om en dag eller två får Forden parkera under tak, och min SAAB får snöa igen ute i väntan på våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0