Jonas blogg läser jag...

... men jag har missat att han gjort ett snyggt lyft på sin webbsida ...


Snyggt uppdelat i de intressen som fascinerar besökare i området (och Jonas).



Det här är bara en detalj som handlar om vandringförslag i fjällen här uppe.
Jag köpte tre exemplar av Jonas bok med vandringstips.

Men jag hinner inte uppleva tipsen på grund av allt golfande... :-)
Men jag har både fiskeutrustning för spinnfiske och har hygglig kläm på tekniken för flugfiske.
Jag flugfiskade mört när jag var liten eftersom jag tyckte flugorna var mycket roligare och vackrare än mask.

Men långt senare har jag fått chansen att gå en kurs i hur man får iväg en fluglina dit man vill.

Ryggsäckar i olika storlekar har jag också, så vem vet?



Kommentarer
Postat av: Jonas Gardsiö

Tackar!



Nej, man hinner inte med allt man vill på en kort sommar. Men det kan vara skönt att ha en planeringslista också att fundera på/drömma om under den långa vintern.

2010-08-03 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0