Golffest med musik och god mat...


Det var många deltagare i golftävlingen och alla trivdes trots stundtals knepigt väder.

Och musikerna kollar in utrustningen med glada miner.


Fredrik har snygga blå kryckor efter nya korsband och en skidvurpa i vintras.


Och efter en dusch och ombyte hemma så gick det buss från Idrefjäll med hållplats vid bland annat Njalla för den som inte ville köra bil eller gå till golfbanan.


Jag ringde Idrefällens Buss & Taxi i förväg för att berätta att jag var på plats för skjuts från Njalla.

Eftersom jag var där i god tid så fick jag en pratstund med Peter och Johan från Lexö på IdreFjäll som gjorde 37 poäng idag. Och när vi pratade ringde Anki och meddelade att bussen var på väg nedför backarna. Bra service!


Och där kom bussen...


... nästan fullsatt av glada golfare och/eller partajsugna matgäster.


Partytältet var mer än fullsatt.


Många fler bilder tog jag, men kameran behöver en hårtork för att fungera i fuktigt väder...


Staffan var där och hade bland annat samtal med Stig-Arne.


Kul och bra musik hade vi också.

Jag hade gärna stannat kvar och dansat lite med en hel skrälldus av trevliga tjejer till den musiken.
Men man har ju jobbet att tänka på... ;-)

... och kanske kan jag göra något sevärt av alla de immiga bilder jag tog i dag, men jag tvivlar.
Måste köra hårtorken på kameran en sista gång imorgon, därefter blir det nog en ny kamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0