Om bloggstatistik...

Jag får ibland frågor om hur många som läser min blogg om golf, gnäll och ibland annat...

Tja inte vet jag, men jag får statistik från bloggleverantören som visar unika IP-adresser som tittar in och bläddrar bland sidorna.

Så här ser det ut just nu...


De senaste 10 dagarna

Och de senaste 30 dagarna...



... och 90 dagar bakåt



Den nedre kurvan visar antal unika datorer (IP-adresser) som tittat in.
Den övre visar hur många sidor som de unika datorerna tittat på.

Nya eller tillfälliga besökare bläddrar nog mer i arkivet än dagliga läsare...
Därför kan jag se att det finns mängder av sporadiska bloggläsare.

Och ibland får jag kommentarer till mina inlägg.
Jag publicerar dom utan undantag om dom inte är helt anonyma.
Jag vill alltid ha en mailadress för att publicera en kommentar.
 
Jag publicerar aldrig mailadressen, och tillåter vilka anonyma signaturer som helst, men kommentarer utan mailadress publicerar jag inte.

Och de som vill nå mig utan att få kommentaren publicerad kan skriva en kontaktkommentar med angivande av egen mailadress. Då fattar jag troligen att det handlar mer om kontakt än en kommentar till ett inlägg. Eftersom min mailadress inte finns på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0