Alf ringde från golfbanan...

Så jag for dit utan att hinna med en stärkande frukost...

Alf hade plockat ihop ett par hinkar med bollar i kanten längst ner mot 200-metersmarkeringen.
Bollar som han kastat ner från skogen i höstas men inte nått ända ut på rangen.

Vi slog ett par hinkar från mattorna mot skogen så att vi kunde plocka tillbaka dom.
En av flaggorna på lobbavstånd är dessutom snöfri.

Alf blev lite förvånad när jag tog en bild innan han hann ladda...


Snön smälter snabbt nu...

Snart är övningsgreen och bunkern vid parkeringen fri från snö och is.


Hål 18. Fairway är snart fri från snö.

Efter golfen hälsade jag på hos Ahmed på Idregrillen för att besluta vilka hästar vi skulle tro på den här gången. Vi är några som satsar en femtilapp varje lördag för spänningens skull... 

Den här gången spelar vi gratis eftersom vi fick in ett par rader med 5 rätt förra lördagen.

På väg till spelhörnan på ICA så mötte jag en känd tavelmålare med sin hund

En kul Herr G och en kul Vicky på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0