Underbart väder och 36 hål idag...

Spelade först 18 hål med Nigel, Birger och Erling.

Några bilder från rundan. Jag hade problem i bäcken på hål 6.

Toppade bollen så att jag fick gräva upp den och droppa...


Borde kanske gjort det från början...

Nigel spanar efter sitt snygga inspel på hål 8


Efter nio hål låg alla fyra lika, men under de sista nio drog Nigel ifrån och vann.

Här ordnar Nigel Par på hål 10 efter ett bra utslag och snyggt inspel över bunkern


Birger hade otur med två bollar utanför stupet till vänster om green

Men Birger klättrade ner och kom upp med fem bollar. Det blå bakom träden är inte himlen, det är sjön nedanför...

Nigel vann, Erling kom tvåa och jag trea...

Efter en bit mat fortsatte Nigel och jag och spelade 18 hål till, och eftersom Nigel hyrt golfbil så gick det utan större ansträngning. Men det var ganska mörkt när vi spelade hål 18.

Nigel spelade bättre och bättre, och vi hade fantastiskt fint väder hela dagen och kvällen.
En kul heldag på golfbanan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0