Några kul repriser på gång...

- Börjar med en repris på bilden på Adam, Ida och Petter från tomtvisningen i söndags

Jag trodde att var Tronds dotter, men kan berätta att det är Petters dotter Ida!
Dom är lite lika på långt håll tycker jag ...

- Imorgon blir det repris på golf med Ewa och Thomas från Österhaninge. Vi ska spela med Nigel, och troligen blir det en spännande men Bästboll Match mellan Österhaninge och "Locals".

Förra gången jag spelade med Ewa och Thomas var det snörgolf en midsommarafton i Idre.
Jag tror att det var 2006? Bild från tillfället. Björn ser på medan Ewa och Thomas tänjer snöret.

Men imorgon blir det ingen midsommargolf i härlig kvällssol.

- En annan kul repris var att jag träffade Gunnar från "Dalenskaparna" som är här med ett gäng Uddeholmare för att spela golf.

Kanske jag tittar över till Sporthotellet senare ikväll för att uppleva lite nostalgi. Gunnar har nog tänkt plocka fram gitarren och sjunga några uppiggande låtar.

De som var med minns nog när Dalenskaparna var här i Idre vid ett par tillfällen.
På Kulturhuset i samband med Fjällbondens första marknad, och vid en sopplunch på Bergskolan och en Begistringskväll på Sporthotellet...

De som inte var med tidigare kan läsa mer om Dalenskaparna här


Men där finns också mycket annat klokt och roligt från en Klar Älvdal i Värmland...

Kanske återkommer jag med bilder från Sporthotellet senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0