Ett kul golfgäng från Ljusdal på besök i år igen...

GMGO-gänget med Erling som ständigt inbjuden gästspelare.



Vet inte om jag uppfattade förkortningen rätt. GolfMullarnas Golf Open, eller GolfMupparnas Golf Open...

Snygg logga på de gröna tröjorna i alla fall


På hål 16 hade dom en egen vätskestation

Jo det finns bilväg ända fram till Tee om man frågar snällt på kansliet.

Jag spelade en träningsrunda inför tävlingen på lördag med två trevliga kvinnor.

Angela och Åse i en paus på hål tretton.

Jag tror att herrarna från Ljusdal tog god tid på sig och skapade lite kö så småningom. Men vad gjorde det när vi slapp regn.

Dom hade säkert väldigt roligt, och vi hade också trevligt, och Angela och jag fick bra träning inför lördagens tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0