Kul dag idag... och igår..

Fick igår den här bilden från Linus i Strängnäs tillsammans med ett läckert Grattiskort och ett knippe böcker.


Jo dom bor i ett hus med garage och har bil..

Annas (min dotters) hobby handlar mest om att göra spännande och snygga fotoalbum.. och snygga Grattiskort...


Hon har börjat med ett snyggt präglat papper och sytt fast ett annat papper som hon stämplat, limmat på tredimensionella bokstäver och glittrande stenar... och sytt textilremsor... mycket jobb.

Men roligt jobb som blir väldigt bra och uppskattat.

Jag fick ett knippe böcker också.
Två av dom i bild..


Jonas Hassen Khemiri har jag tidigare läst med stor glädje. Tror att jag skrivit om det tidigare.
Förutom de här två så fick jag en kriminalroman av Mari Jungstedt (Den mörka ängeln).

Nu har jag böcker som räcker till mars nästa år. Jag har nog åtta olästa från en en bokklubb, som jag ska säga upp efter nästa leverans... även om jag läst flera av de tidigare böckerna med stor behållning.
Men jag hinner liksom inte med. Och en del av böckerna lockar inte...

Kommentarer
Postat av: Maria Bollen Helstad

Grattis i efterskott önskar "flickorna i Småland". Jag gillar också Hassein Khemiri, han var dessutom på min skola och föreläste häromåret - riktigt riktigt bra var det. Hoppas du har det bra, men det verkar så av bloggen att döma. Kram!

2009-10-19 @ 21:00:00
URL: http://balzacfamousblue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0