Dagen slutade varmt...

I det häftiga snövädret slank jag iväg till Lodjuret för en kvällsmacka. Och där firades ett jubileum.

Håkan och Ingrid firade att dom nu varit gifta med varandra i 47 år!



Jag fick alltså trevligt sällskap och bytte ut kvällsmackan mot en Fläskfilé. Håkan och Ingrid njöt av Tournedo och Plankstek.

Ute var det julstämning med tätt snöfall


Och inne var det varmt och gott i sällskap med Ingrid och Håkan och en skön brasa.
Jag hade inte tid att fotografera brasan när den brann som vackrast, men lite glöd fick jag med på bild.


Och på vägen hem så hade snöandet övergått i duggregn blandat med enstaka snöflingor. Men det hann nog komma en decimeter.

Just nu 0 grader på min termometer.

Kanske det blir golf imorgon eftermiddag? Men först ska jag koppla in min tillfälliga lösning för att få fart på bensinpumpen i Forden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0