Lite golf idag också, men NU var det sista hålen för i år

Erling och jag spelade 10 stenhårda hål.
Jag hade ingen kamera med mig idag, men det såg ut som igår...

För övrigt så har det inte hänt mer än att jag igår fick ett mejl med alla nödvändiga kopplingsscheman till Fordens trilskande startspärrenhets olika anslutningar. Och dessutom tips om var jag skulle knipsa och skarva...
Nu återsår snart bara att gräva fram enheten bakom radio, askkopp och en massa snygga paneler.

Träffade Jocke som kunde berätta att Idre Fjäll räknar med att ha det nya systemet för kanonsnö med vatten från Burusjön tillgängligt nu på onsdag. Spännande.

Och från imorgon blir det nederbörd från ovan. Troligen som snö.

Och på tisdag natt kan det bli vackert stjärnfall om det blir klart väder.
Länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0