Golf imorgon lördag?

Det skulle inte förvåna mig om Erling och jag klappar iväg några bollar på golfbanan imorgon.

Vi hade väl mest sett fram mot carving på manchester, men med en jättemild dag och en kommande mild natt så kan vi nog vänta med skidåkningen. Även om det finns gott om snö där uppe.

Nu ska jag spana vidare om hur debatten om klimathotet utvecklar sig.
Det senaste är att det finns en rysk server i Sibirien som innehåller en stor mängd mejlkorrespondens mellan olika forskare i FN´s klimatpanel.

Någon har hackat sig in på Hadley CRU och avslöjat mängder av mejl som knappast ökar förtroendet för FN´s klimatpanel...

Spännande, men samtidigt obehagligt. Vetenskapsmän och forskare är väl vanliga människor dom också.

Jag vill inte ladda hem filen på 65 Mb. Mest därför att det känns j-gt fel att frossa i andras personliga korrespondens, men också för att många andra troligen kommer att lusläsa och hitta det som har någon betydelse för debatten om klimatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0