Hittade gulligt golfspel på nätet...

Jag har spelat nio hål två gånger och så smått börjat fatta hur det ska hanteras.
Länk till spelet finns om ni klickar på bilderna... i alla fall några av dom...

Man väljer lämplig klubba med musen och tar en lagom lång baksving genom att trycka ner mellanslagstangenten och släppa den innan det röda i Power gått för långt. OCH då gäller det att vara alert igen, för då kommer själva tillslaget... det växer fram ett rött fält i Snap. Där gäller det att klicka till på mellanslagstangenten vid mittsträcket.

För tidigt så blir det vänster.  För sent så blir det slice..

Följ med på hål 1..
Min drive hamnade i en fairwaybunker


Jag väljer en Järnnia och siktar lite vänster på grund av vattnet...

Fokusera nu. Det handlar bara om det....

Greenträff!


Men här gäller det att hålla upp ordentligt. Och långt är det dessutom...



Asch jag missade, men den nästa trillade i


Vill ni se mina Scorekort från de två första niohålsrundorna?

Första rundan:                                             Andra rundan:

    
Inga lysande resultat, men det är faktiskt kul...

Länk till spelet här också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0