Lunchade på Njalla och hämtade stötfångare

Stötfångaren var snyggt inslagen i bubbelplast och wellpapp.
Tack till Borås Bildemontering och Mora Bil och Traktor med flera.



Nätt och jämnt att jag fick plats för den inne i bilen. Har inte packat upp den än eftersom jag först vill ha klart för mig när, var och hur jag ska byta ut den trasiga. Men jag öppnade ett hörn och konstaterade att färg och utseende stämmer.

Jag fick också tillfälle att njuta en läcker lunch på Njalla.

Vackert foto av Benny Jonsson som tryckts på tygvåder ovanför det läckra salladsbordet.


Två supergoda varmrätter som vanligt.

Idag en dubbelpanerad fiskrätt och en provencalsk fläskkarreé med baconsås... mmmm

Nu finns också en meny med ett antal rätter att välja på även till lunchen.
Renburgare, renstekstoast, renskavsgryta, röding! med mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0