Göran Greider...

... jag skrev nyss en påminnelse till Göran Greider.

Vet inte för vilken gång i ordningen, men jag blev inspirerad av den osannolika  händelse som Jonas nyss tipsade om.

Och att jag tjatar på Göran Greider beror nog på att jag gillar hans åsikter och dikter.

Men han öppnade för ett antal intressanta frågor när regeringen sade nej till att utveckla turismen i Idre.

"Orörd natur ska visa sig bli vår största tillgång" skrev och tyckte Göran Greider då.


Jag har upprepat mina frågor till Göran:

När då?
För vilka?
Hur då?

Men den här gången kanske han svarar. Vi får se.

Jag fick svar en gång, men då ville han att mina frågor och hans svar skulle publiceras i DD...
... men det var liksom inte min tanke.
OK att han skriver och förklarar i DD, men det var inte min tanke att bli klippt och skuren och sågad i DD.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0